Lkoddenes Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Selger et instrumentpanel til E39. Rimelig sikker på at denne er til den store kjørekomputeren. Alle pixlene er intakt (ikke vanlig) Gi bud! Så vidt jeg vet er disse veldig kostbare nye..
jolly Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 3125.- hos GS og 1058.- pluss mva (1322,50) hos Koed. Det er til BC. Om det er strøkent med levende pixler , så byr jeg "koed" prisen for det. Forutsetter at det er til BC. Da skal det se sllik ut :
Lkoddenes Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Skrevet Juli 25, 2008 Er ikke sikker på hva slags e39 den har stått i, men den fungerte til min '96 523 sedan.. Det er noen riper i glasset på et lite område, ellers er det strøkent.. Det er likt det du la ut bilde av, ja..
jolly Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 Ok . Stått i en -96 mod uten "døde" pixler er jo forsåvidt ikke så verst da. Språk du brukte ? Da har du bud om det er slik du sier at det er , til og med Søndag. Da går bestilling til Koed. Og bare så det er sagt.... Ikke noe stress. Skal du ha mer for det så sier du bare i fra. Samme hvor jeg kjøper fra. Koed sine er også frie for pixelfeil. Du kan nå ta et bilde å slenge det ut. Spesielt av stripene du nevner.Ellers så er jo ikke det noe stress heller. jeg har glass...
iNthe Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 skulle hatt et slikt, da mitt har mange døde pixler.. hvor mye blir frakta på?
Lkoddenes Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 skulle hatt et slikt, da mitt har mange døde pixler..hvor mye blir frakta på? 120kr
Lkoddenes Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 skulle hatt et slikt, da mitt har mange døde pixler..hvor mye blir frakta på? 120kr
jolly Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Siden jeg ikke hørte mer vedr. budet mitt , så har jeg kjøpt hos Koed. Betalte kroner 1516,25 inkl.frakt og mva.
Lkoddenes Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 Var det ikke til og MED søndag du sa, da? Selges for 1500kr + frakt..
jolly Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Nå hadde du jo en annen kar her som var intressert og ønsket et slik, og som jeg skriver - siden jeg ikke hører noen ting hverken om at det er for lavt bud eller at vi kan enes på PM så tar jeg det for gitt at du ikke vil selge det til meg. Som jeg sa så spiller det ingen rolle for meg hvor jeg kjøper , men jeg hadde sikkert kjøpt ditt for tilsvarende pris hvis du hadde sagt ja. Men jeg er sikker på at du får solgt det. Kanskje til inthe. ??
krutte-39 Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Hei, har du solgt intstrumentbordet enda? Om ikkje, kan du sende meg en pm med telefon nummer og navn då? eg har prøvd å sende pm til deg, men mine meldinger bare legger seg i utboksen og holder seg der liksom:s Kurt:)
Lkoddenes Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Dette er fortsatt til salgs..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå