lynyrd Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Hei. Har akkurat kjøpt meg en 2005 530DAT. Talefunksjonen i bilen snakker bare tysk. Er det noen i Akershusområdet som kan få denne dama til å snakke engelsk? Hørte med BMW men de skulle ha en utrolig sum for dette.
Spiritus Sancti Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 På nye lancern til min elskede mor var det bare litt trykking på kjørekomputern. Noe det helt sikkert er på bilen din og. Les i intruksjonsboka:)
Andreas1 Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 På nye lancern til min elskede mor var det bare litt trykking på kjørekomputern. Noe det helt sikkert er på bilen din og.Les i intruksjonsboka:) Hvis mamman din hadde lest bimmers nå hadde hun sikkert blitt glad Står forøvrig ikke i instruksjonsboka. Det må programmeres på BMW-verksted eller hos noen med samme muligheter til å fikse computeren.
Sledge Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 Hva skulle BMW ha for morroa da? Var det Stenshagen/Autozentrum du hørte hos? Har nettopt kjøpt meg 2005 525DA og reagerer på at NAVI dama er engelsk men at Voice Input dama er tysk. Dumt at NAVI oppsettet finnes i iDrive men ikke Voice oppsettet. Tror jeg skal høre om Alf Lie Motor kan fikse det og evt. hva han skal ha når ferien er over. Hei.Har akkurat kjøpt meg en 2005 530DAT. Talefunksjonen i bilen snakker bare tysk. Er det noen i Akershusområdet som kan få denne dama til å snakke engelsk? Hørte med BMW men de skulle ha en utrolig sum for dette.
lynyrd Skrevet August 1, 2008 Forfatter Skrevet August 1, 2008 Bmw tar ca 2000 for dette. Men tar du Mp3 oppdatering og dette samtidig får du nyeste software og byttet språk, i tillegg til at cd tar mp3 for 3100 pluss mva. For samme morroa i sverige tar de ca 2500 svenske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå