Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må første bestemme deg for hvor mange hk/bar du skal lade. så må du senke kompresjon deretter, helst forsterke motor også sette på turbo. Du kommer også til å trenge større dyser og få justert tenning. Kvassere kam er å anfebale pluss ny bensinsprut.

Er mye arbeid og reduserer livstiden på motorn kraftig.

Ta en titt på Garasjen og A-dekk AS under Styling/Tuning til venstre.

Skrevet

jeg har 323 turbo.

Hvor mye vil du ut med og hvor mye tid vil du legge i det?:)

En jeg har kontakt med i sverige lader 1.5bar på denne motoren.

kan fortelle om mitt oppsett da:

m20b23

stock innmat med dreide stempler. ca 8.2:1

egenltig MLS pakning, men nå stock grunnet lekk.

ARP studs

PPF ombygningskit for BTR

666fab adapter til turbo

MegaSquirt 1 V3

60-2 trigger

MSD Blaster SS coil

Tial 38mm WG

T3/T04E AR 62 på compressor mener jeg

Delphi/Lucas 440cc injektorer

bosh 921 pumpe

IC

2.25" rør

2.5" dp 3" resten

Innovate LC-1 lambda

+ alt annet som hører til

Skrevet
Skal det bli turbo tralle i vivestad asså?

jepp men etter litt delesanking så blir det 2,7 turbo da jeg allerede har dieselveivaksel liggnde og fikk tak i en m20b25 i helga bestilte akkurat h-profilråder til 2,0 nå og da burde det bli litt fart i den gamle e 30`n

Morten

Skrevet

Skal bli det i min også etterhvert, men blir 2.7 suge med det første. Har jo ikke fått lappen engang! Men vi får treffas når begge bilene sviver da vettu! jeg bor jo rett over åsen:D

Skrevet

Eg har kjørt min E30 m20b25 i nesten en mnd no:

Original innmat, 535 dyser, original ny topp pkn med originale nye strekkbolter.

Funker fett enda, har lada max 0.8 men det turte eg ikkje i lengda så er gått ned til 0.5, da høyre eg på ettertenninga att bilen får rikeli med bensin så eg ikkje brenne stempel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...