Søreng Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 Tenkte å lufte hvordan interressen var for et nytt treff for oss på vest/sørlandet? Er folk sugen på nytt treff eller er det slakke greier? Var ikke på forrige bimmers treff, så vet ikke hvordan oppmøtet var der, men kan tenke meg det var heller slakke greier i og med at det ser ut som det ikke har vert rare interressen for nytt treff. Ser jo at de planlegger treff i hytt og pine i de andre fylkene/byene så da må vel vi også klare det? Eller?
Martins Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 Tenkte å lufte hvordan interressen var for et nytt treff for oss på vest/sørlandet?Er folk sugen på nytt treff eller er det slakke greier? Var ikke på forrige bimmers treff, så vet ikke hvordan oppmøtet var der, men kan tenke meg det var heller slakke greier i og med at det ser ut som det ikke har vert rare interressen for nytt treff. Ser jo at de planlegger treff i hytt og pine i de andre fylkene/byene så da må vel vi også klare det? Eller? kan ikkje du elelr dere i Stavanger samle en gjeng,og komme bort til Kristiansand og hilse på oss der da?gjerne når det er gatebil i kr sand,så kan en teste biler stille ud,snakke med bmw entusiaster(og kansje ver fler bmwer på treffe en andre merker )syntes det hadde vert konge moro eg bare som et forslag til dere
Ad|oS Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 Skal prøve å stille jeg, men uten bil hehe Bare finne meg noen jeg kan sitte på med... Blir nok et treff i Kristansand i begynnelsen av september eller noe, så er ikke så lenge til det skjer noe her borte igjen
Martins Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Skal prøve å stille jeg, men uten bil hehe Bare finne meg noen jeg kan sitte på med...Blir nok et treff i Kristansand i begynnelsen av september eller noe, så er ikke så lenge til det skjer noe her borte igjen må si ifra da,så kommer det vertfall 328 og m3 herfra:)
Søreng Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 Så er altså intressen liten? Folk vil heller ha treff i kr. sand? Går det ikke å møtes på halvveien så de fra stavanger slipper å reise dobbelt så langt etc? Er jo ikke dumt å samle kr. sand og stavanger, er jo bare mulighet for større oppmøte
Ad|oS Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Kan ha et treff på Moi Halvveis blir vel sånn ca Flekkefjord egentlig. Kunne jo vært gøy å få et treff med folket fra begge stedene
ØyvindB Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 sikkert en fordel å reklamere for stavangertreff også på trim-4-eldre
Søreng Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 Joda, men er vel ikke bare BMW på trim for eldre ettersom jeg har forstått?
Astri Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Nei, men de som har BMW på trim4eldre kan jo komme da.
Martins Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Nei, men de som har BMW på trim4eldre kan jo komme da. sant det,eg tenkte på Lørodagen når Gatebil var i kr-sand eg.om en er til ude,kan en feste på hotelle i kr sand med gatebil jengen.har gjort det en gang.å er det noe den jengen kan så var det og feste til neste morgen,skum bad karaoke pluss mye mer.vet ikkej hva som skjer i år Gatebil i kr sand er LØRDAG 16 AUGUST. mange her inne som skal dit da eller?
Søreng Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Skrevet Juli 28, 2008 Er jo greiest med treff her i byen, men støtter også moi dersom det trekker mer folk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå