Gå til innhold

QXL auksjon, mulighet for røverkjøp?


Bmwfanatic
 Share

Anbefalte innlegg

Synes annonsen skurrer...

I følge BMW har bilen hverken TV, Head Up, Fjernlysassistent, helt skinninteriør eller seter med memory. Det er jo snakk om verdier for ti-talls tusen som det står er der, som ikke finnes på bilen.

Dessuten virker siderutene foran litt mørke...

Skumt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var innom stenshagen i Lillestrøm i går og fikk utstyrslisten til bilen.

Så ringte jeg selgeren på QXL og han bekreftet at det ikke var Head Up, fjernlysassistent eller seter med minne. Så skrev jeg mail å spurte om det var TV-Tuner. Da fikk jeg svar om at det var det heller ikke. Han sa han skulle rette opp i annonsen, men det har han ikke gjort. Han hadde visstnok blandet litt med en X5 han kjørte til vanlig...

Det er strengt tatt ikke lov med sota sidevinduer foran, men det er lov med tonede. Så er en vurderingssak på EU kontroll evt. Jeg synes de virket mørke, uten at jeg kan si det er lovlig eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er strengt tatt ikke lov med sota sidevinduer foran, men det er lov med tonede. Så er en vurderingssak på EU kontroll evt. Jeg synes de virket mørke, uten at jeg kan si det er lovlig eller ikke.

Lov med sota, men ikke tonede? Hva i alle dager er forskjellen?

Det er lov med fabrikkstonede/sotede ruter, samme om du kaller det soting eller toning. Det er film/klistremerker etc. det ikke er lov å ha verken på siderutene foran eller frontruta. Så samme om man kaller det soting eller toning så er det ikke lov med ettermontert film, slik denne har. Uten at jeg hadde brydd med om det. Vil gjerne ha det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...