Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Solgte min 325i M-tech2 for en mnd siden, pga jeg flytter til Tromsø og trenger en bruksbil. Har ringt på et par Mini Cooper 2002/2003 mod. Noen som har erfaring med de bilene? Hvordan er de å kjøre? Fattern var å testet en Cooper S med works kit, sa det var noe av de mest gøyale bilene han har kjørt. 8)

Nå tenker jeg da på Cooper`n uten kompressor, 115 hk er vel ikke akuratt noen racer, men funker vel greit i en så liten og lett bil?

Mvh

Patrick baird

Skrevet

Funker sikkert greit. Jeg har kjørt både 90 hk, 170 hk og 170hk chippa versjon - alle på kjøreskole vel og merke. Men "tighte" fine biler, og på de to sistnevnte trengte jeg ikke bruke høyrefoten mye :lol:

Trodde ikke du fikk levert disse i 115 hk, men hva vet vel jeg? Er uansett greie og gøyale biler, gode og kjøre, samt økonomiske med lite trim på 1,6 litern.

Skrevet

enig med siste.. jeg ser egentlig en typisk ikke entusiastisk kar med knekk på håndleddet og rosa sko komme ut av en mini.. eller en litt pen blondine.. :)

Skrevet

Fordommer er en bra ting ;) Selv ser jeg på folk som kjører en mini cooper som mennesker med ivertfall litt over snittet interesse for hva de kjører.

Mini CooperS med rett farge og ett par striper er dessuten biler som frisker opp litt i trafikken! Syns de er ganske stilige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...