Morty999 Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 "Noe" tøff Og masse bilder av den her http://www.mat.fi/project1929fordmodel-a.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Tror jeg hadde vært bra forbauset hvis den der hadde kjørt forbi meg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 hehe a ford på 9000 rpm ved siden DA hadde hvertfall jeg stussa litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Hehe, stilig.... har vel kanskje bytta ut bla fjærer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 hehe.. ser ut som den har litt kjøre egenskaper også.. skal ligge en prosjekt tråd om den ett eller annet sted.. dem har også dreid ut nye felger i alu og malt dem i treverk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Nazi for en jobb de hadde gjort med bilen da. ble jo som ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Fikk litt Il tempo gigante følelse på den videoen gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Respekt for bra utført håndtverk! Men ikke noe bil jeg ville blitt sett i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 218 hk og 245 nm er ikke værst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 3, 2008 Forfatter Share Skrevet August 3, 2008 på 9000 rpm! tenk deg gamle forden på 9000 drar forbi hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Her har dere som skal bygge bil og ikke vil ha orginalpolizei på nakken noe å hente inspirasjon fra, det går altså ann å oppgradere noe med ny teknologi uten å ødelegge det orginale utseendet. Dr_S: Hvorfor ville du ikke blitt sett i en slik bil? Umoderne, feil bilmerke eller ikke, tror du hadde fått langt mer oppmerksomhet og respekt i en slik en, enn i en E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 "moderne" BMW-er er vel ikke mye å "bli sett i" om du vil ha oppmerksomhet. Har rattet rundt i en gul Triumph Spitfire cabriolet 74-modell den siste uken, og fy søren så mye oppmerksomhet du får. Ikke av den typen "for ei blære"-oppmerksomhet du får når du kjører rundt i byen med en E46 cab, men mer av typen motorsyklister stopper ved siden av deg og skryter av bilen, folk på gata som kommer bort til deg på rødt lys og vil se inn i bilen og gi deg tommelen opp, og fulle damer som skriker "FEIT BIL!" etter deg når du kjører i byen sent i helgen Ikke at jeg har noe behov for oppmerksomheten - dette er mora mi sin bil hehe. Artig å kjøre og skikkelig oppsiktsvekkende 67 hester, fire gir, muskelservo og lårbremseforsterker. Kan ikke dra fra en rusten Polo engang EDIT: Poenget jeg prøvde å komme frem til, er at BMW stort sett er noe man kjører for sin egen del. Folk flest legger ikke merke til en bil det går 30 av på dusinet, som E39 og E36. Det er vel bare entusiaster og bilinteresserte som klarer å skille dem fra hverandre. For min egen del kjører jeg BMW fordi jeg liker bilen og hele følelsen den har. "Bli sett"-faktoren er vel på nivå med en hvilken som helst Passat eller Accord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M?. Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 rårått... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå