Gå til innhold

1929 Mod A ford.

Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

Her har dere som skal bygge bil og ikke vil ha orginalpolizei på nakken noe å hente inspirasjon fra, det går altså ann å oppgradere noe med ny teknologi uten å ødelegge det orginale utseendet. :D

Dr_S:

Hvorfor ville du ikke blitt sett i en slik bil?

Umoderne, feil bilmerke eller ikke, tror du hadde fått langt mer oppmerksomhet og respekt i en slik en, enn i en E36. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"moderne" BMW-er er vel ikke mye å "bli sett i" om du vil ha oppmerksomhet.

Har rattet rundt i en gul Triumph Spitfire cabriolet 74-modell den siste uken, og fy søren så mye oppmerksomhet du får.

Ikke av den typen "for ei blære"-oppmerksomhet du får når du kjører rundt i byen med en E46 cab, men mer av typen motorsyklister stopper ved siden av deg og skryter av bilen, folk på gata som kommer bort til deg på rødt lys og vil se inn i bilen og gi deg tommelen opp, og fulle damer som skriker "FEIT BIL!" etter deg når du kjører i byen sent i helgen :)

Ikke at jeg har noe behov for oppmerksomheten - dette er mora mi sin bil hehe. Artig å kjøre og skikkelig oppsiktsvekkende :)

67 hester, fire gir, muskelservo og lårbremseforsterker. Kan ikke dra fra en rusten Polo engang :P

EDIT:

Poenget jeg prøvde å komme frem til, er at BMW stort sett er noe man kjører for sin egen del. Folk flest legger ikke merke til en bil det går 30 av på dusinet, som E39 og E36. Det er vel bare entusiaster og bilinteresserte som klarer å skille dem fra hverandre.

For min egen del kjører jeg BMW fordi jeg liker bilen og hele følelsen den har. "Bli sett"-faktoren er vel på nivå med en hvilken som helst Passat eller Accord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...