Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Lurer på om det er noen som har noe kjennskap til denne bilen her jeg:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1932426

Er litt rust på den. noe lakk feil + litt div små feil på den.

Noen som har en formening om hva den faktisk er verdt?

Vinduet på passasjer sia går ikke helt ned.

trur det har hoppa ut av skinna eller at ene staget i heisen har knekt.

Rusta høl i kanalen på begge sider, på selve flata undersia av kanalen.

Noen rust bobler på begge skjermene bak.

Rust på bagasje lokket. på innersia der som lista ligger og gnisser. (orginalt på e36)

og slitte skiver/klosser på begge sider bak.

Takker for alle svar på forhånd.

Skrevet
Hei.

Lurer på om det er noen som har noe kjennskap til denne bilen her jeg:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1932426

Er litt rust på den. noe lakk feil + litt div små feil på den.

Noen som har en formening om hva den faktisk er verdt?

Vinduet på passasjer sia går ikke helt ned.

trur det har hoppa ut av skinna eller at ene staget i heisen har knekt.

Rusta høl i kanalen på begge sider, på selve flata undersia av kanalen.

Noen rust bobler på begge skjermene bak.

Rust på bagasje lokket. på innersia der som lista ligger og gnisser. (orginalt på e36)

og slitte skiver/klosser på begge sider bak.

Takker for alle svar på forhånd.

Kjenner en som kjenner han.

Han mener den ser veldig grei ut, men d er litt småtteri på den, men hoverinntrykket er bra iflg. han.

Skrevet

Ja, jeg fikk ett greit intrykk av bilen når jeg var å så på den.

Men etter å ha gått over bilen så viste det seg å være en del og gjøre med den.

Men var ikke noe tikking/jaging i motoren på den selv om den har gått så langt.

så det er jo ett bra teng, og egentli noe av det viktigste.

Skrevet

325en er blå, det er en god start for de kom sjeldnent i blått.

det negativet er at bilen har:

-blitt eid av en 22 åring....

-gått 270 000km...

-har diffsperre...

-mye småfeil som ikke har blitt fikset....hvorfor???

325ene med diffsperre blir grisekjørt...rett og slett.

....ha det i bakhodet.

sjekk for all del...clutch og traversfester.... de første utgavene av de motorsterke e36ene har en god del tedenser til at traversfestene revner fra resten av karosserit. m3 3,2l fikk forsterkede plater rundt disse 4 festene. har vært med å skifte traversforinger på 2stk 325er, og begge hadde 2 avrevne fester...et foran og et bak på same side.

kjennes ut som bakstillingen ikke sitter fast.

clutch pleier å synge på siste verset og hør spesielt etter ulyder fra utløserlageret. ikke spesielt rått å skifte. kommer av at det følger med rundt akslingen istedet for å sitte fast. kan høres hvis du holder inne clutch på tomgang eller på lite turtall på et høyere gir.

ellers sjekk at den ikke jager turtall på tomgang, hjullager...og for all del se til at motor ikke går varm på tomgang.....lekker vann eller olje fra den.

tror 50 000 er en grei pris...men finner du noen feil er det bare å få den ned i pris.

tipper den har fått sin omgang juling de siste 16 årene.

du sier det har rustet hull i kanalene på begge sider...det er vel farlig rust...og kan bli svært kostbart, sjekk lapp fra eu-kontroll om det står noe om farlig rust eller annet snusk.

ellers lykke til med bilkjøp :)

Skrevet

Kjenner en som kjenner han.

Han mener den ser veldig grei ut, men d er litt småtteri på den, men hoverinntrykket er bra iflg. han.

...mye småtteri kan fort bli svært dyrt.

at du kjenner en som kjenner selger gjør på ingen måte sagen bedre. ...han blir ikke akkurat upartisk når han kjenner selger.

åssen kan hovedinntrykket bli bra når bilen har rullet 270 000km og har en mengde "småfeil". får ikke det til å rime.

Skrevet

Bilen kjenner veldig tight og fin ut. ikke noe ulyd med clutchen inne på tomgang eller ved høyere turtall.

Sjekka ikke om motoren koker på tomgang.

Tenkte jeg ikke over en gang.

Kanalene går ann å reparer.

uten alt for store kostnadder.

Det er på undersiden å sånn at det går ann å skifte det som må skiftes uten å måtte lakke på det synlige av kanalen.

Har ikke løftet opp bilen så har ikke sett på festene til travers foringen.

men den når den kjennes såpass tight og fin ut så har det ikke ryki. hvertfall ikke ennå. har kjørt bil med slitne travers foringer i da den tilstanden at de ikke lenger eksiterer. og jeg regner med at det blir like ille om festene er ryki. fikk ikke denne følelsen av bilen. motor og motor rom så normalt reint ut. ikke noe olje søl/vann lekasje. heller ikke jaging på turtallet.

Tenkte jeg skulle by rundt 50 for den.

Å jeg er klar over at den har fått sin del av ungdomskjøring. men det har stort sett alle bmwer. men i og med at motoren var såpass fin etter å ha gått 270 så burde det være ett tegn på at den er tatt vare på selv om den er kjørt litt hardt. Får se hva han sier når jeg kommer med bud på den.

Må ikke ha meg ny bil, har bare lyst på en. så om han takker nej så får det heller bare være.

Takk for alle svarene forresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...