LarsFromasj Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Hei! Ønsker å selge mitt BMW E30 M3 prosjekt pga. tid- og plassmangel. Bilen er en skjøta E30 M3, så den er registrert som 316 i vognkortet. (Originalt M3 rammenummer er strøket over - godkjent i vognkort). Godkjent "ombygd" til M3 i vognkort. Motor: Det medfølger en S50B30 motor (E36 M3 3.0 - 286 hk) med en 5-trinns ZF girkasse. Ledningsnett medfølger! Motoren trenger nye rådelagre før montering. Motoren har tidligere vært montert i bilen. K&N filter og HELT NYE rustfrie eksosmanifolder følger med (Som gir bedre plass ved montering i E30 pga. travers og stabstag)!! E36 M3 radiator. Understell / Bremser: Bilen står på justerbare FK coilovers med gule koni dempere. Godkjent i vognkortet! Powerflex foringer i bakstilling. Diffsperre. Black Diamond bremseskiver rundt om. E28 M535i hydraulisk bremsekraftforsterker! Dekk og felg: Rondell 058! - 8,5 x 17" forran m/ 215/40-17 - 10x17" bak m/ 225/45-17 Felgene er helt nye Interiør Originalt M3 skinninteriør med slitasjehull på det vanlige stedet (Førersetet, sidepute). Helt og pent gulvteppe! STOR kjørecomputer! Ledningsnettet til bilen er noe defekt - kan lett repareres eller byttes. Karroseri: Diamantsvart M3! Bilen står nå delvis i deler. Motor, interiør og ledningsnett er plukket ut.. Nylakkerte forskjermer, frontfanger og motorrom! Innvendig er det er ørlite rusthull som må sveises, og et nytt blindlokk i gulvet må limes fast. Ingen store rudtangrep. Noe overflaterust i gulv, men til å være 22 år gammel er den meget bra!! Bør vurderes en hellakkering for å få den helt strøken! Ikke noe glansbilde. Nye Shadowline nyrer. Meget rå bil med en motor som går som et skudd i denne bilen! Her kan du med litt jobb få deg en morsom lekebil som går bedre enn de fleste! Eller du kan restaurere den helt og få deg en tidløs klassiker som er billig å forsikre! E30 M3 går aldri av moten! Tøff bil som vekker mye oppmerksomhet - og her har du et godt utgangspunkt til å bygge din egen! I utgangspunkter for å få en kjørbar bil må rådelagrene byttes, motor og ledningsnett monteres. Og interiør på plass. Prisantydning: 100.000,- Lurer du på noe, send gjerne en PM eller ring på 91 82 55 05 OBS: Forbeholder meg retten til å fjerne bilen for salg når som helst Tidligere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 er e36m3 motoren godkjent i vognkortet? hvis ikke er du intresert i og selge uten motor og gir? eventuelt til vilken pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 Den er desverre ikke godkjent i vognkortet med E36 motoren. Den er godkjent "ombygd" til M3. Vil helst selge samlet, men om ingen interesse vises så kan vi jo se hva vi får til. Eventuelt om noen vil kjøpe motor og gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 ok. får følge med litt i tråden da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Fy fasan, det er var intressant.. Bare synd at jeg holder på med et prosjekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 ok.får følge med litt i tråden da. er det den motoren med ca 195 hk den er gokjent med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 I vognkortet står det oppgitt: 2302 ccm 147 kw (Tilsvarer ca. 210 hk) Andre merknader i vognkortet for de interesserte: - UORG INNPREGET U. NR. WBAAK5109*******, OVERSTRØKET WBSAK05040******* - GODKJENT OMBYGD TIL M3 - ALT. FELG 8x16 MED MAX INNPRESS 20MM - GODKJ. SENKESETT:: FKBM1426.05.2005(751) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 er int i bilen uten motor og gir som sagt. så pm meg med en pris så selger du motor og gir løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Gi TSL pris på kaross og chassis, så gir du meg en pris på motor/gir/ledningsnett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Har du noen bilder av bilen slik den er nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 Fikser bilder av slik bilen står i morgen, og dere som lurer på pris på diverse; Det kommer i morgen det også. God natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Interessert i E36 320 coupe i innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2008 Desverre ingen innbytte... skal kjøpe meg bolig til neste vår så jeg er nødt til å frigjøre litt biler, tid og penger Når jeg får bygd meg verksted kan vi jo snakke om det Her er noen bilder av hvordan det står nå. Så da kan de som fortsatt er interessert - etter å ha sett at det er litt å gjøre - ta kontakt om ønskelig Eller meld sin interesse her i tråden om du har noen spørsmål. OBS: Som nevnt tidligere forbeholder jeg meg retten til å fjerne den for salg om nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Interessert i E36 320 coupe i innbytte? prisene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 bilder fra mones i mandal ja hva er prisen bare for karrosseri uten intriør og motor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg