RoaldJ Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Endra litt på topicen, siden jeg fikk svar på mitt forje spørsmål og ikke gidder lage ny post mitt nye spørsmål er da.... jeg har en diff.brems liggende, men er usikker på om den er på 25% eller mer.. diffen står ikke på bilen og når jeg prøver å vri stikkakslingene hver sin vei, så rikker den seg ikke... men om jeg setter i to bolter å prøver med skrujern (får litt karaft gange arm) så klarer jeg såvidt å vri dem.. er det noen som kanskje klarer å fortelle meg om 25% bremsen klarer å holde så godt igjen, eller om den kanskje er bygget om til 40% ...Roald.
KalMar Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 koed har noe ombyggings kit eller hva en skal kalle det..
RoaldJ Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 koed har noe ombyggings kit eller hva en skal kalle det.. joda, det vet jeg... men mener på "bruksanvisning" på å gjøre jobben jeg da. om det skulle være en vanskelig eller lett jobb. Takk Eivind
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 mener det skal vere ca 80nm motstand på en stor sperrediff..
RoaldJ Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 da får jeg låne meg en momentnøkkel å sjekke takk igjen Eivind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå