Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Handla meg e39 for en stund siden nå... Legger ut et bilde av den ut fra butikken og hvordan den er nå ;-) planen er og få satt inn navi og svarte skinn stoler foran og bak, nå er det grått skinn... men skal ha min egen vri på individual :-P grå dører og alt sånn, bare bytte stoler, vil se hvordan dette blir, trur det kan se stilig ut, har sett svart interiør med grå stoler på en som jeg syns så bra ut...

6bqbtm52opi1vjj2qmzb_thumb.jpg

lgpyyo5yrzeylvy1ciuc.jpg

nj9momq9bizdtphkbk5p.jpg

233aoavqwc8wcb5njes0.jpg

Skrevet

Stemmer, det er sakata 19" 8,5 og 9,5 ja... skal byttes pga produksjonsfeil, så litt usikker på om det blir makan igjen eller makan bare med 9,5 framme og hvis det går :P eller om jeg går for noen andre felger til tilsvarende pris... liker fargen selv, og syns det gjør seg med chrome lister på den fargen :) blir ikke noe shadowline hvertfall... i skrivende stund så er den på verksted og blir tatt en liten service på :) skal pleie den når den kommer tilbake :oops: men takk for posetive komentarer folkens... alltid hyggelig... hvordan tror folk at det hadde vært med leppa på m5 fangeren på den a? blir det for mye plastik eller går det? tenkte meg den i svart hvis jeg skal ha, bakrute senker og m5 vippen er planlagt, pluss en liten effektpotte med dobbel utblås, eller 2 på vær side...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...