Jonner'n Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 har fjernstyrt sentrallås på bilen min (orginalt vel og merke.) men syns den mottakern i bilen funker så dårlig. Andre (da, nyere biler som jeg veit om, e39 eks) kan trykke på "lås opp"knappen i lomma,mens jeg må liksom sikte på mottakern med nøkkelen, for at den skal klare å ta imot signalene. er det mulig å forsterke signalene fra nøkkelen eller no, eller var bare ikke sentrallås systemet så godt utviklet den gang...? btw, har nettopp byttet batteri i nøkkelen, så er ikke det. takker for svar
KalMar Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 dette høres lit dumt ut.. men ta selve den dingsen du trykker på inntil hode, å prøv da.. du kan faktisk stå litt lengre unna.. funker for meg.. men det ser jo litt dumt ut å stå på utsia av rema med nøkkel knippe trøkt inn til hode
Glenno Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Prøvd og sette nøkkelen mot halsen? Brukte denne måten på en defa alarm jeg hadde. Brukte vel meg selv som sender på sett å vis.
Jonner'n Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 hehe får late som jeg får en slags akkutt kløe mot hode/hals utafor butikken jeg da.. og klø meg med nøkkelen..
///MPower Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 e34 med fjernstyrt alarm\sentrallås har infrarød sender og det er jo avhengig av at du setter "strålen" mot mottaker. hvertfall det som stod i instruksjonsboken til min bil. og maks rekkevidde var visst ca 5m.
Deep Dish Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Hvis E34'en din har infrarød sender, så er det ett lys-signal som sendes ut fra kontrollen, og denne må da rettes mot bilen for å registreres, på samme måte som fjernkontrollen til tv'en. E39 har radiobølger-signal. Dvs at det er en radiofrekvens som sendes, og radiobølger kan gå igjennom hindringer uten å brytes..
Jonner'n Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 aahh.. Det stemmer bra med forklaringene deres.. jaja, da får jeg bare fortsette å sikte jeg da.. takker for hyppige svar folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå