nightrider88 Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Da det gikk litt hardt ut over bimmern min i vinter, så ønsker jeg nå å kjøpe høyre framskjerm, bakfanger og framfanger! Ville blitt veldig glad om noen har/eller kan skaffe disse delene(eller en av dem) i fargen: BMW-calypsorot-metallic. Send gjerne melding om du har! 97634253:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Tror faktisk jeg har en bakfanger i den fargen. Men dette er jo "hentevare", så hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightrider88 Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 bor på raufoss..1 mil sør for gjøvik? du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightrider88 Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 Noen som har eller kan skaffe en framskjerm i denne fargen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Har fanger i fin stand med denne fargen Har også skjermer, men dem er litt rusne nederst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå