Mooncab Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Har en 91 e30 318i cabrio på hånd, vurderer å kjøpe den for å bygge den om til en 325i. Lurer egentlig på hva jeg må bytte for å få den godkjent?? Mangen som sier at understell og bremser er likt på alle e30 cabrio, stemmer dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 ingen som vet noe??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 lett å sjekke.. 325 skal ha skivebremser, og 318 skal ha trommel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulS Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 318 cab har skiver bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 den har skivebremser bak... åssen er det med lednings nettet med tanke på check-controllen da?? må hele byttes for å få det til å funke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 ok- på coupe og/eller sedan er det vel slik? mener at e30en min som var 320 org hadde trommel? (jeg kjøpte den med 325understell) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Ja, cab og touring har skiver bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Lurer egentlig på hva jeg må bytte for å få den godkjent?? Det beste er å høre med BT Tviler på at du får positivt svar så lenge det er en 318. Grunnen er forakselvekt blir for høy med 325i motor i en 318. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 vekten blir hovedproblemet her. Har og hørt at det går ikke å redusere antall sitteplasser lenger for og få dette til. Elektrisk så er det pent lite du må gjøre for og få 325 motor nedi (M20B25 sklir rett nedi uten store hinder). Check kontrol osv osv bør du ikke tenke på. Udnerstellet på cab'n er ett 325 understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå