Mack10 Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Sliter litt med at hendelen min er dårlig, så tenkte å demontere denne og kikke på den.. Men jeg kom ikke lenger enn dekslene over og under rattstammen. Må man av med rattet eller går det ann å demontere uten og stresse med det? Bilen er en E46 318 99mod. Takker for svar!!
tmice Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Husker ikke helt det der i farten, men jeg mener at cruisekontroll armen må man løsne en skrue og blinkarmen er det bare å klemme inn en klemme på...... sjekk på www.gsbildeler.no der er vel bilder av disse... må bare finne ut av hva de kaller disse for.. blinkarm f.eks....
Mack10 Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 Virker ikke som det er noen klemme her.. Har fått ut selve hendelen, men er ikke mulig å montere den igjen uten at man får demontert selve "huset". Er det noen som vet hva jeg må gjøre? Har sett på gs og ble ikke så mye mer klok av det..
pbk Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Har byttet blinkerhendelen (for å få en med BC-knapp) og da måtte jeg av med rattet. Tok først av deksel under rattstammen, tok av rattet og så tok jeg av hendelen (tror jeg husker riktig nå). Mulig det er det samme med viskerhendelen. Husk at airbagen må av før du får av rattet, og du må koble fra batteriet først! Du finner sikkert en beskrivelse på nettet hvis du søker på oppgradering til BC ell.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå