Gunnar Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Sliter med at AC-kompressoren på 7-serien min ikke går. Det doble klimaanlegget fungerer fint, men clutchen på kompressoren låser ikke opp. Har forsøkt å gi den 12V - da låser den og kompressoren fungerer. Mer info her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=82587 Har gitt opp selv, og har prøvd Vestfold Elektrodiesel og Morris (BMW), men de har begge lang ventetid. Er det noen her som kan ta dette i løpet av noen dager? Privat eller firma er samme pokker, vil bare ha det reparert. Gjør ikke noe med noen mils kjøretur fra Tønsbergsområdet...
Deep Dish Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Vet ikke om det er til noe hjelp, men jeg har Haynes Techbook "Heating & air conditioning" på pdf-fil hvis du trenger....
Gunnar Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 Jeg vet ikke hva den går ut på, men du kan jo alltids slenge den avgårde til gr@bimmers.no.
Deep Dish Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Da er den sendt.. Filen er på 12mb, og skulle det være noe problem pga størrelsen på mailen, så bare gi beskjed så ordner vi det på en annen måte.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå