Ingebrigtsen Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Jeg har senket min e34 50/35mm nå og jeg har blitt plaget med at det subber litt i hjula når jeg har passasjerer, derfor tenkte jeg at jeg kanskje skulle fått valsa hjulbuene litt.. Noen i nærheten av lørenskog omegn som kan gjøre det for meg? eventulet om noen vet om noen
Martins Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Jeg har senket min e34 50/35mm nå og jeg har blitt plaget med at det subber litt i hjula når jeg har passasjerer, derfor tenkte jeg at jeg kanskje skulle fått valsa hjulbuene litt..Noen i nærheten av lørenskog omegn som kan gjøre det for meg? eventulet om noen vet om noen snakk med han som driver her.han kan sakene sine.har valset mange biler her på sørlande,der blant mine min borr sine osv http://www.valsespesialisten.no/index.php?id=7
Ingebrigtsen Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 Ok, takk for tipset Vet du hvor mye han tar for to hjulbuer eller?
Riefarn Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Han har valset for meg 2 ganger med topp resultat! Mener han tok 750.- pr. hjulbur sist han tok min, men det er nå 2 år siden, så mulig det er endret...
Martins Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Han har valset for meg 2 ganger med topp resultat! Mener han tok 750.- pr. hjulbur sist han tok min, men det er nå 2 år siden, så mulig det er endret... Hei:mener det var som sagt over her 700 kr per hjulbue eg og han gjore vertfall sjiklig jobb.tog seg god tid,veldig grei kar.
Ingebrigtsen Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 Oki, takk for svar Hørte med en kar nå som sa han kunne dreie ned et par mm av kontaktflata på felgen for meg og at det ville løse problemet... Hørtes jo ganske greit ut det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå