kvammis Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Min bror selger bilen sin nå http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Litt av en KM stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Oisann.. Denne kan bli vrien og selge.. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2008 Har den gått så langt klarer den vel å gå litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 med riktig stell kan den da gå det dobbelte! synes folk henger seg for mye opp i km stand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Helt sant, bilen er gullegod den.. Bruker den selv nå siden vannpumpen røk på min.. Kan ikke si jeg merker de 200000 km mer den har gått en min... Men sånn er det nå bare.. Uansett. Ny pris 60 000,- ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Tidligere drosje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Har ikke funnet noe som tyder på det men er jo ikke godt å si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 begynner med et første bud her jeg da.. 40lapper og jeg sitter på første fly et bud må det vell være lov og komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Bytte i e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Skinn baksete og stoff foran? Snakker man da ekte BMW skinnsete, eller er det taxi skaitrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 BMW_Larsen: Er såklart lov å komme med bud, skal gi lyden vidre men tror nok han venter litt i håp om bedre bud Astri: Kun penger som er aktuellt desverre.. Gunnar: Viste seg at det kun er bunndelen som er skinn. Men ja det er originalt bmw skinnsete. Forrige eier sa han hadde hatt en ulykke med et batteri eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 kommer og henter`n for 49000,- i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 55 000,- noen ? Har vært inne til EU-kontroll med den nå.. Feil: Oljelekasje fra simringen bak på girkasse. "stagene" på stabstaget bak må byttes. Staget til nivåreguleringen til xenonlysene er knekt. Bremserør langsgående over tank må byttes. Ifølge mekanikeren som tok testen er bremserøret den verste jobben. Kan fikse det som feiler bilen og sende den inn på etterkontroll mot at kjøper betaler for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Er ikke 55k en okei pris for en E39 da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg