bartn Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 lurer på om noen her har vært borti eller vet årsaken til hvorfor m5`en min (95e34) fjusker\holder igjen ved høyt turtall. Det virker som at den ikke får nok bensin når man drar på for turtallet vil liksom ikke ned. Av å til hender det også at den putrer litt i noen sekunder på rundt 500 omdreininger når den står på tomgang eller nylig blitt oppstartet. Har renset bensintanken,blåst rent slangene og byttet filter men det hjalp lite. Kan det vare luftmengdemåleren eller lambdasonføleren? Noen forslag?? På forhånd hjertelig takk for tipsene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 dårlige plugger kanskje, kan jo være lambda og. hørt flere som har hatt samme problem og da var det plugger. kjører du med konfilter? noen som har fått fjusking når de har satt det på. du kan jo ta en diagnose på bilen på et verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 m5 e34 er nå da sagt at man bør ikkje kjøre konfilter på disse motorene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Kan også være tette katalysatorerer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bartn Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 har byttet plugger og har aldri kjørt med konfilter. Katalysatorer er tomme:) hmm da er vi like langt da:) får vel ta diagnose test tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 jeg holder en knapp på coilene...? se etter overslag på pluggene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 jeg hadde sjekket og renset tomgangsmotor dingsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bartn Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 rense tomgangsregulatoren du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå