Stianvi Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Hei, jeg har et bmw prosjekt som skal gjøres litt med, og i og med at tanken min er rusta bort, så lurte jeg litt på å gå til anskaffelse av fuelcell tank, kan man montere denne under bilen der den andre tanken satt, eller må den inni bilen? er det noen ulemper ved montering av fuel cell tank i forhold til vanlig tank? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 En fuel cell er som regel ganske høy iforhold til en vanlig bensintank, så kan nok by på endel problemer og montere den under bilen. De fleste monterer disse i bagasjerommet. Bakdeler er vel at de som regel har mindre volum, og at påfyllingen er i bagasjerommet. Men er nok selvsagt mulig og bygge om standard påfyllingen slik at den renner til fuel celln istedenfor. www.summitracing.com har slike, så kan du jo kikke og se hvordan de ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianvi Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 takker for svar=) har titta der og kunne tenkt meg det ettersom bilen ikke skal brukes hver dag og jeg har litt planer for den etterhvert men er det noen form for godkjenning på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 kommer an på om du skal registrere bilen som løbsbil, da er der noen fia (heter det vist) krav til testing, men de fleste er godkjente hvis du ikke kjøper en hjemmemekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianvi Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå