maasoey Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Lurer på dette, siden jeg vurderer å bytte girkasse Har ei 5 trinns nå, getrag. Men vet ikke hvilken osv.
SteffenM2 Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Disse er vel ikke like? 325 har vel Getrag 260kasser, om iX er anderledes er jeg ikke helt 100% sikker på, prøver og finne noe som kan "backe" meg på det jeg sier nå.. Har en 325 kasse jeg, med følere på kassa. Har du facelift eller pre-facelift bil? Kassa jeg har passer på pre-facelift.
BMW_320icoupe Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Disse er vel ikke like? 325 har vel Getrag 260kasser, om iX er anderledes er jeg ikke helt 100% sikker på, prøver og finne noe som kan "backe" meg på det jeg sier nå.. Har en 325 kasse jeg, med følere på kassa. Har du facelift eller pre-facelift bil? Kassa jeg har passer på pre-facelift. Hmmm... Hva skal du ha for kassen din? skulle hatt meg en ny, har fått tak i en uten hull til følerene, men noen mener det er bare å bore hull til de.?? vet du noe om det?
plumbo79 Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Samme bare uten innfestning til fordelingskasse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå