RoaldJ Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Superstreet? er 30-31 august... er litt usikker på om de skal ha det den 30, men skal sjekke det litt ut.
kimeide Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Skrevet Juli 29, 2008 okey... konge... takk skal du ha... skjer det noe spes eller..?
RoaldJ Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 var med i styret for to år (++) siden. og var ikke helt fornøyd med alt, så jeg meldte meg ut.. syns de blir sløvere å sløvere for hvert år som går med annonsering av treffet. når ante var med i styret viste de fleste om treffet flere mnd i fortid. men jeg fikk vite der i helga som var. vet ikke om de har satt opp program enda
kimeide Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Skrevet Juli 29, 2008 jeg skjønner... er ante helt ute av det da..? :/ trodde det var han som var høvdingen enda jeg...
Astri Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Nei det ble stille fra Ante si side etter at han ble pappa igjen. Og så har de jo skifta styre... Men du kan jo ta kontakt med Slackner på ssh sidene. Det er han som er "høvding" der nå. www.superstreet.no
kimeide Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Skrevet Juli 29, 2008 okey... vet ikke om 3.2'en blir klar enda... får se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå