Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en idè om hvordan det justerbare senkesettet fra H&R fungerer på en bmw 320i 92mod sedan? Noen som har settet? Har også hørt på priser på 60-40 senking og dette er jo billigere selvfølgelig, men er den innenfor rammene av hva som er godkjent når den blir såpass lav i fronten? mulig å få det godkjent til biltilsynet? Ble mange spm dette;) Akkurat vært på EU-kontroll med bilen og fikk anmerking på støynivå:( Så da må jeg vel bare klaske på det originale eksosanlegget eller er det mulig å få hevet db-nivået som står i vognkortet?

På forhånd takk til den som tok seg tid til å pløye gjennom spm til en nybegynner;)

Skrevet

Ang. støyfeilen så fikk jeg selv det samme for ett par år siden. Måtte da bytte potte for å få den gjennom... 60/40 senk er fullt mulig å få gjennom, så lenge ikke hjulene subber i buene, og understellet er over kravet på 11cm klaring... (Mener det er 10 el 11). Justerbart er selfølgelig det enkleste med tanke på at du kan heise den på kontroll for så å senke igjen etter. Du får også justert bilen til den høyden du synes bilen skal ha... Jeg hadde gått for justerbart :)

Når du godkjenner, husk TUV papirer og papirer fra forstillingskontroll!

Skrevet

takker for svar:) Får ta meg en tur på høggern å se om jeg finner en original bakpotte;) som "selvfølgelig" blir stående på veeeldig lenge :lol:

Men mener dere at H&R er greie senkesett sånn rent generelt? Til en pris på 9000,- så syns jeg man kan forvente litt :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...