kimen_86 Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Noen som har en idè om hvordan det justerbare senkesettet fra H&R fungerer på en bmw 320i 92mod sedan? Noen som har settet? Har også hørt på priser på 60-40 senking og dette er jo billigere selvfølgelig, men er den innenfor rammene av hva som er godkjent når den blir såpass lav i fronten? mulig å få det godkjent til biltilsynet? Ble mange spm dette;) Akkurat vært på EU-kontroll med bilen og fikk anmerking på støynivå Så da må jeg vel bare klaske på det originale eksosanlegget eller er det mulig å få hevet db-nivået som står i vognkortet? På forhånd takk til den som tok seg tid til å pløye gjennom spm til en nybegynner;)
Riefarn Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Ang. støyfeilen så fikk jeg selv det samme for ett par år siden. Måtte da bytte potte for å få den gjennom... 60/40 senk er fullt mulig å få gjennom, så lenge ikke hjulene subber i buene, og understellet er over kravet på 11cm klaring... (Mener det er 10 el 11). Justerbart er selfølgelig det enkleste med tanke på at du kan heise den på kontroll for så å senke igjen etter. Du får også justert bilen til den høyden du synes bilen skal ha... Jeg hadde gått for justerbart Når du godkjenner, husk TUV papirer og papirer fra forstillingskontroll!
kimen_86 Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Skrevet Juli 29, 2008 takker for svar:) Får ta meg en tur på høggern å se om jeg finner en original bakpotte;) som "selvfølgelig" blir stående på veeeldig lenge Men mener dere at H&R er greie senkesett sånn rent generelt? Til en pris på 9000,- så syns jeg man kan forvente litt
kimen_86 Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Skrevet Juli 30, 2008 Endte opp med H&R justerbart senkesett;) Så da er det bare å glede seg til det kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå