Morten1989 Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Heisann. Skulle så sårt ha skiftet innertrekket og bakruten på min cab. Hørte med strandveien auto, og de skulle ha 12000kr ink selve innertrekket får å bytte. Synes dette er litt stiv pris Så det jeg lurer på, er om det er noen firmaer i trondheimsområdet som driver spesielt med bil-kalsjer? og som ikke er så dyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 12 inkl er ikke ille egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 ikke?, hm Men jeg tenker på att å bytte innerstoffet i en cab egentli ikke er noe spesiel bilmekanikerjobb, eller? Og om da det blir helt 100% om strandveien auto gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Blir 100... Problemet hvis du lar noen andre gjøre det er at hvis stoffet ikke blir strekt ordentlig ryker membranen innenfor osv. Strandveien må gjøre jobben med garanti og ta tap hvis de knoter. VI gjør helst ikke slike jobber... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Ok De sa på strandveien at det var mye jobb! Tenkte derfor på om det ikke var noen spesialister på slike jobber som dette i trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Jeg var ned med innertaket i min e36 M3 cab og monterte reppsett, jeg synes dette var en overkomelig jobb. Kan sikkert jøre de for deg, men da må du komme ut til ørlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Jeg var ned med innertaket i min e36 M3 cab og monterte reppsett, jeg synes dette var en overkomelig jobb.Kan sikkert jøre de for deg, men da må du komme ut til ørlandet. Det hørtes bra ut Kan du gi noen form får garranti på jobben? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Hva er problemet med innertaket da? Kan i allefall garantere att du blir fornøyd. Pris blir vi alltids enige om.. Send meg en pm du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Det skal jeg gjøre Det som er galt med det er at det detter ned og er løst ved vinduene bak. Kan sende deg blide på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Da trenger du nokk bare repsettet til noen hundre kroner og ikke nytt tak.. Er litt jobb og montere de, men de blir bedre en et nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 54318227354 Rep.sett cab 345kr Hos gs-bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Og KIM kan jeg anbefale Maken til ok fyr med kunnskap og peiling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå