oljakvik Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 noen som vet om lambda sonde til m42 motor passer på m40.? tviler litt selv men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 ja jeg tror det passer. hvis det er 4 ledninger , og gjengene passer så går det. Jeg er 90% sikker på at det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 evt så kan du kjøpe en lambda på biltema til 399 kroner:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oljakvik Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 kan ikke kjøpe på biltema, for jeg må ha i titan og det er ikke di på tema. ja det er fire ledninger. viss du har et bilde så hadde det vært kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 må man ha av titan på alle egentli? jeg har montert biltema lambda på min m50b25 nå, har ikke kjørt den ennå da, men kan jo hende den ikke tåler det. Hva vil du ha bilde av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oljakvik Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 ja si det. tror jeg bare har surra litt.. hehe sånn kan det gikk. du har det ja. gudene vet om det går, må bare prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå