verticalescape Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Tror det er flere her inne som opplever de som et dårlig firma. Jeg bestilte noe derfra for ca ett år siden, prøvde å ringe de og sendte masse mailer til de, ikke noe respons. Heller ikke fått det jeg bestilte. MØKKAFIRMA!!
oddis Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Søk på "protrim" her på forumet, så får du opp 3 sider med lesestoff..
336mik Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Det stemmer,og det er jaggu ikke mye positivt som står skrevet. Har ventet litt over 2 år på bremseslanger nå jeg.
Riefarn Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Hvis du har ventet ett år synes jeg du har vært tålmodig Espen
Lex-Talionis Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Skrevet Juli 30, 2008 Har å vært det men nå er tålmodigheten slutt ass.. Men snakka faktisk akkurat med dem, driver faktisk å mapper og bremser den nå da
Lex-Talionis Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Skrevet Juli 30, 2008 helt klart håper dem veit hva dem driver med da
-Anders- Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Jeg venta 3-4mnd på et senkesett der. Utrolig irriterende. Ikke informerer dem, og ikke får man tak i dem.
Lex-Talionis Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Skrevet Juli 30, 2008 ja veit, sier ikke ifra om NOE.. og UMULIG å få tak i.. at jeg har ringt dem 1 million ganger på det året er ikke overdrivi tror jeg
K Landre Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Jeg heller er ikke spess fornøyd med dem. Bestilte komplett sett med Powerflex foringer der for et å et halvt år siden, og sendte mail noen uker etter og spurte om de var på vei men ingen svar. Ringte også et par tre ganger men ingen som svarte, så da bestilte jeg like gjerne hos Koed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå