jensemann23 Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Er det feil sånn som jeg har koblet? Jeg har koblet den slangen som går fra stussen lengst bak på topplokket til den RØDE pilen, også har jeg koblet den slangen som går fra ekspansjonstanken til den BLÅ pilen. Blir det riktig?
jensemann23 Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Skrevet Juli 30, 2008 er det ingen som vet? ut i fra sånn som slangen la seg så virket det som om det var slik det skulle være, men ble usikker da det var en som sa det var motsatt..
jensemann23 Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Skrevet Juli 30, 2008 er det ingen som vet hvilken av de to rørstussene i torpedoveggen som er "inn" og hvilken som er "ut/retur"???
Fliid Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 Desverre vet jeg ikke, men siden de "la seg slik" så kan det virke korrekt. Men ett annet tips, se på den gamle motoren din hva som kommer fra topp og hva som går til radiator der. Mye mulig du blir mye klokere da.
jensemann23 Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Skrevet Juli 31, 2008 jeg har desverre demontert slangene fra den gamle.. Det var dumt. Men jeg tenker at siden den røde er på trykksiden(inn) så er det fornuftig at den er koblet på ventilen(slik at vannet ikke slipper inn), mens den blå(retur) er på den åpne stussen i torpedoveggen. Høres ikke det riktig ut? Er jo ikke sikkert det har noe å si heller.
Fliid Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 Ventilen som nevner, er vel sirkulasjonspumpe og er dermed inn siden. skal gå til topplokk.
BreitBau Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 Joda, mener det der er riktig.. Slangene er formet slik at de skal være slik de er.. De skal i teorien bare pass en plass
Dirty Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 blir riktig det ja. går egentlig ikke ann å koble feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå