jensemann23 Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 har nå byttet motor, også fant jeg en komplett airconditioning med rør, slanger, kompressor, varmeregister,vifte, fordamper osv osv til noen få hundrelapper. Er det et håpløst prosjekt å montere i en bil som ikke har a/c?
ChrZZ Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Snakker vel en god del TITALLS timer ja. T.o.m. profesjonelle anbefaler at "kjøp heller en bil med A/C enn å ettermontere."
jensemann23 Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Skrevet Juli 30, 2008 okei:) er ikke mange timene man virkelig trenger a/c i norge heller ;p
Gunnar Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Er det et originalanlegg eller noe universalgreier?
Gunnar Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Da vil jeg påstå det er opp til deg selv og delene du får. Jeg mener, får du alle delene du skal ha, og du gjør alt skikkelig, så er det jo som om det var originalt. Men så er jo faren for at noe kan mangle, ting kan variere med ledningsnett etc. så problemer kan jo dukke opp. Det er jo også litt kludrete å holde på med AC siden de fleste må til et verksted for å få sjekka for lekkasjer og fylling - og at det koster en del for hver gang det gjøres.
jensemann23 Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Skrevet Juli 30, 2008 ja sant nok. Hadde vært litt artig da. Men er det A/C fester/skruehull på alle m50b25 selv om de ikke har ac?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå