MinGern e39 Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 hva vil dere anbefale å kjøpe?? kicker elr focal?? 3,5 tums Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Komponentsett (ser at Focal-settet er det) er vel å foretrekke for å løfte lydbildet litt? Til hvilken bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Focal er vel nokså overlegent, hør med "Nautiluz" her inne, han jobber i IceAudio om jeg ikke tar veldig feil, de leverer Focal. Han vet hva han snakker om iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 jeg skal også kjøpe meg slikt.. blir focal.. SYKT å rein lyd de har.. og BRA lyd samtidig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MinGern e39 Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 oki.. det ble focal gett.. spiller sinnsykt bra uten forsterker.. kjøpte to stk på tv-boden jeg for 1400,- kanskje litt dyrt men man betaler jo for kvaliteten i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå