BMW_E34 Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Jeg skal nå selge min BMW 520i grunnet skolegang. Jeg har hatt bilen i 2 år og er bra fornøyd med den. På disse 2 årene har jeg blant annet skiftet: -Bremseklosser framme -Oljefilter -Bærearmer framme -Hjelpesnekkeforing -Bunnpakning -Styreledd -Termostat -Foringer -Diverse lykter -Supersport senkesett med dempere -Felger og dekk (18x8) -CD-spiller -Front fanger Senkesettet og felgene/dekkene er godkjent i vognkortet. Bilen har nylig gjennomgått EU-kontroll, og den er godkjent til mars 2010. Det følger i tillegg følger det med 4 piggfrie vinterdekk på aluminiumsfelger. Dette er en flott bil, som er både lett og kjekk å kjøre. Jeg har ikke hatt noe veldigt problemer med den. Den ene døren bak har låst seg og vil ikke opp. De 2 årene jeg har hatt bilen har den ikke blitt kjørt så mye siden jeg har brukt tog. Men den har fungert kjempe fint på lengre turer som på mindre. Utstyr Alu. felger EU-godkjent Hengerfeste Midtarmlene Radio/CD S./V. hjul Sentrallås Servo Soltak Sportsunderstell Bud ønskes! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1948270 Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Pris og modell?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 Beklager, det er en 88 modell, og jeg ønsker bud, men jeg tenkte på litt over 30 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cairn Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Hva er km standen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 Km standen er 251 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg