Gå til innhold

NOK et MEGAstreetmeet (premieutdeling,grilling,konkuranser)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på det siste treffe på Jessheim, det var vel maks 10 til 15 ordentlige biler der ellers var det rett og slett bare harry rånebiler, var ikke så mye som fanget synet der.

Skrevet
Jeg var på det siste treffe på Jessheim, det var vel maks 10 til 15 ordentlige biler der ellers var det rett og slett bare harry rånebiler, var ikke så mye som fanget synet der.

Sant så sant, alle er velkommen uansett. det var en del 200sx noen skyliner osv. men denne gang skal vi få orden på parkeringene så hver enkelt som vil sladde og burne i midten skal få lov til det etter tur, vil være strenge regler osv, grus og div skal børstes fra plassen før oppmøtet. det er ett streetmeet, man veit aldri åssen biler som kommer og leker seg

Skrevet
denne gang skal vi få orden på parkeringene så hver enkelt som vil sladde og burne i midten skal få lov til det etter tur

hmm... hva sier onkel til dette da?

Skrevet

si det:) tror neppe det er så populært. men vi ligger ikke så utsatt til, forrige treff ble det drag og burning, dragen holdt på i 2-3 timer. vi holdt til der i 8 timer sist ikke sett eller hørt et lite pip fra snuten engang, og vi har fått godkjennelse av eiera av xxlbygget til å være der og alt så lenge vi rydder opp etter oss, vi vil være strenge på å holde stedet ryddig for søppel.

Skrevet

håper jeg ser snutten av dere da:) hadde vært fint om dere ville reklamere litt videre, jo fler jo bedre, ta med mat, vi har stor grill nok til deg og dine venner:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...