lohelle Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Jeg har lenge planlagt et computer-prosjekt, men ønsker at alt ser veldig originalt ut.. Vil den originale (må kjøpe) 16x9 skjermen fungere med KUN cd-veksler tilkoblet, eller kobles alt via den navi-computeren? Jeg tenkte å vise video fra carputer'n på den originale skjermen, men bruke cd-veksleren alene når carputer'n er avslått. Noen som vet litt om dette? Tenkte å heller kjøpe til navi-enhet, antenne og slikt senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan_S Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Da det er navi-enhet eller videomodul som normalt gir bildesignal til 16:9 skjermen, må du nok ha en av delene for å få opp bilde når carputer'n er avslått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 OK, takk for info. Blir vel til at jeg kjøper alt likevel da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå