bmwe30deler Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 Selger komplett servo til e30 kun 3000,- kr! Alt medfølger! Dette er billig! Løp og kjøp! Ring/sms meg på 40464011 Sender over hele landet!
bmwe30deler Skrevet August 1, 2008 Forfatter Skrevet August 1, 2008 bump! kom igjen dette er billig, servotannstanga som medfølger er helt strøken med nye mansjetter og endeledd! resten av delene er også i god stand! Monteres lett på 1 kveld!
Fliid Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 Solgte akkurat ett sett for 2 tusen. fikk bud på 1500,- først. Så 3000,- virker usannsynlig desverre for din del.
bmwe30deler Skrevet August 1, 2008 Forfatter Skrevet August 1, 2008 Det aller beste jeg vet i hele verden er når brillefine treskaller med liten penis og et stort hulrom i hodet blander seg inn i min egen salgstråd! JIPPI NÅ BLE JEG KJEMPE GLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3000 det er prisen, ferdig prutet! Håper det kommer flere lure meninger her, gleder meg allerede!!!! GET A LIFE SUCKERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå