jensemann23 Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 Det står en termostat inni luftfilterboksen med to slanger på som styrer kjølevann gjennom gasspjeldhuset. hva gjør jeg med den når jeg monterer KN-filter?? hva er egentlig poenget med at kjølevann går gjennom spjeldhuset? Motsatte av intercooler kan da ikke være noe særlig?;P
Gunnar Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 Det er for å hindre isdannelse i kaldt vær. Kjipt om spjeldet fryser fast...
jensemann23 Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Skrevet Juli 31, 2008 oki. men hva gjør jeg med termostaten? luftfilterboksen forsvinner jo.
OverKill Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 Jeg kjørte med et Green-filter og lot bare termostaten(e) som var på min e34 vær å ha tilkoblet. stripset de bare fast og gjemte de. Gikk fint det...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 du får tak i luftbelger som er tilpassa hull til termostaten eller du kan lage deg eit lite hull sånn at termostaten sitter fast og evt feste den med lim elns
jensemann23 Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Skrevet Juli 31, 2008 ok.takker for svar:) nå tror jeg det blir turbokitt fra ebay på neste lønning:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå