jensemann23 Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 jeg måtte flytte girkassen ett hakk bakover, dvs jeg måtte bruke de bakre skruehullene på girkassetraversen. Dette førte igjen til at når jeg skal sette bilen i 2. og 4. gir så hopper den nesten ut igjen av seg selv. Må jeg modifisere giroverføringen da eller? jeg synes det er rart at det ble sånn, men er vel en grunn til at det er to sett skruehull i traversen til girkassen..
jensemann23 Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Skrevet Juli 31, 2008 jeg ser nå at det er forskjellige delenummer på giroverføringen på 318 og 325. men jeg synes det er rart, hvis 325 kassa kommer lenger bak så skulle man tro staget skulle være kortere+? isåfallkan jeg bare bøye det.. Men det er jo når jeg bøyer girspaken bakover (2 og 4 gir) at det blir problemer. 1,3,5 og R går helt fint. Da skulle man vel tro at staget var for kort?
jensemann23 Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Skrevet Juli 31, 2008 men er det slik ? altså at staget er for langt når den hopper ut av 2. og 4. gir?
jensemann23 Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Skrevet Juli 31, 2008 kan det også være det øverste staget, altså det som kula og plastforingen sitter i som er blitt for kort/langt?
jensemann23 Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Skrevet Juli 31, 2008 Det som skjer er jo at hele driten er blitt flytta bakover. Dermed tar girspaken borti i bakkant av konsollen. Løsningen på det må vel være å sveise inn en cm langt stålstykke i giroverføringen? Eller hva sier dere?
SteffenM2 Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 Det burde gå det, eller hjelpe til litt på tunellen.
jensemann23 Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Skrevet Juli 31, 2008 Det burde gå det, eller hjelpe til litt på tunellen. hva mener du med det? file ut litt i bakkant av hullet i midtkonsollen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå