sdfdsfds Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Noen som vet om denne er solgt? Eller kjenner han som eier den? Telefonnummert som er oppgitt fungerer ikke. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 579#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 trodde du var å henta bil i tyskland jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 Jeg var nede i Tyskland å skulle hente en bil som han mente var helt strøken, men den så jo ikke ut. Rart folk må lyve får å få solgt bilene. Jeg hadde en del andre biler vi skulle se på i tilfelle det ikke ble noe med denne, men så fikk han tyskeren vi satt på med ned problemer med sin bil og vi måtte ta toget hjem Er jo blitt så vanskelig å få tak i bil nå at jeg vurderer snart å ta inn fra USA. Var å så på mange der i ferien og var massevis av de, strøkne åsså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 ja, bare å få handla hehe... kjipt når det skal være så mye tull med biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå