MrBimmer Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 Er det noen som her byget om ein ny type bil med ein gamel type motor ? Har ein kompis som jor dette nå men den vill ikkje gå slik som den skal. Noen som vet ka som jør de ? eller noen som har noen koblings sjema ? Motoren drar godt på laft turtal men når den kommer lenger opp så går den utrolig dårlig. Den har ikkje noe fut etter 3500 omdreninger. Men motoren funka drit bra i den bilen den sto i. Hadde same probleme eg og ein gong men eg bytta motor til nytype. (motoren er 86 bilen er 89-90)
SteffenM2 Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 Regner med at hjernen og slikt ble byttet? 320 eller 325 det er snakk om?
MrBimmer Skrevet August 1, 2008 Forfatter Skrevet August 1, 2008 js jernen og alt ble byttet. de er 325
Dr_S Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 Er det forskjell på motor på facelift og prefacelift altså?
verticalescape Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 Tror den største forskjellen er motorstyring. Er vel litt annen kompresjon på facelift og.
Kim S Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 Tror ikke det er forskjell på motorstyringen siden det er snakk om 2.5 literen. Mener ganske bestemt at den bruker Motronic. Hadde det derimot vært 2 literen så hadde det vært forskjell på motorstyringen i pre -og facelift.
MrBimmer Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 på 325 prefaclift så har den i så fall 2 rader med pinner på faclift har 3 rader med pinner. Men venlgis hold dere til temaet trenger hjelp
Jealous_much Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Jeg har gjort dette på 2 E30'er, ingen problemer. Jeg tipper at hjernen eller noe som er problemet..
Fliid Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Siden den starter og går og alle de endringene som ble gjort på facelift er byttet ut med prefacelift, så heller jeg mer mot motorstyringsfeil / dårlig kontakt på diverse enheter i styre systemet. Skjekk dette , samt ta Diagnose. Dritt på svinghjulsfølere kan forårsake mange snedige symptomer. Men i de fleste tilfeller så vil ikke bilen starte med feil på en av disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå