Alek320i Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Er lei av å spille og bytte de samme cd'ene om og om igjen, så jeg tenkte jeg skulle bytte ut den originale CD spilleren med en mp3-spiller. Sjekka litt på nettet, og fant denne: http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... Radio-E46/ Noen som vet om denne funker på multifunksjonsrattet? Tenkte også jeg skulle bytte ut originalhøyttalerene, med noe som har litt mer futt. Ikke noe dyre greier, bare få bytta ut 6,25" og diskantene. Forslag til noe det er litt god bass i, som ikke koster skjorta - som også vil fungere bra på ovennevte spiller? Har ikke mye peiling på bilstereo, så det må være enklest mulig å montere. Skru av dørsidene og bytte ut høyttalere skal jeg kunne klare På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alte-to Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Mener og ha Lest en plass at den gjør det ja. Syns nå spilleren der var litt dyr MED wma/mp3 jeg da (som måtte velges litt lengre nede) ($550,- med mp3 og PnP WireKit til eldre enn 2001 da) +moms... Skal selv bestille den iPod-dockingen til askebegeret ser snasent ut jah (MEN, Ser jo at den du tenker på har jo iPod støtte... kanskje man slipper den Dice-saken da!? kun ashtray-dock'en!?) lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alte-to Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 fanken jeg fikk lyst på den spilleren selv! (var faktisk på samme siden jeg fant den ipod-docken jeg tenkte og bestille) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alek320i Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 Hehe. Ja, den ser fin ut. Dyr? Synes da ikke det virker så gærent egentlig, med tanke på at en original BMW Business CD/radio koster over 7000,- ny ellerno. For min del trenger jeg fint lite iPod støtte. Bare den klarer å spille mp3 cd'er, så er mye gjort. Er vel bare at den har inntak til iPod tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alte-to Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 blir vell egentlig ikke mye dyrere enn en skikkelig 1DIN cd-spiller når jeg tenker meg om er jo også Genuint lik Orginalspilleren Jeg blir og bestille spilleren med iPod-Ashtray-saken i tillegg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alte-to Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Hh... Lurer på om jeg har for MYE deler i handlekurven jeg?! (dette blir jo ca kr 6000 med frakt og moms :S ) dyrt læll syns æ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alek320i Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 Blir fort litt dyrere med det iPod greiene du skal ha, ja Hehe. Kjekt for meg at jeg ikke liker Apple og alle dems produkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alte-to Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Hehehe!! Jeg eier ikke ETT appleprodukt! enda... kanskje jeg dropper den ipod-saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå