BMW89 Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 dette må dere lese http://www.nettavisen.no/motor/article2102331.ece BRA BMW
BMW89 Skrevet August 1, 2008 Forfatter Skrevet August 1, 2008 vidio som viser fakta http://www.youtube.com/watch?v=0o63BOVlzhc
lohelle Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 Min gamle (tidligere) BMW 540ia -93 var snillere på mila når jeg skulle på jobb enn min senere Volvo S40 1.8L -97 Dette fordi det var snakk om å kjøre Ålesund-tunnellene (undersjøiske, med stigning på 7-10% eller noe slikt). Så en større motor kan bruke mindre drivstoff på en spesifikk "jobb" enn en mindre motor, men da i utgangspunktet kun når belastningen blir betydelig for den lille motoren. (540'n gikk jo nesten på tomgang (5. gir), mens Volvo'en såvidt klarte å holde 80 i 4. gir Om M3'en hadde kjørt så raskt som mulig så hadde nok resultatet blitt noe HELT annet ja.
BMW89 Skrevet August 1, 2008 Forfatter Skrevet August 1, 2008 Så bra, da blir det BMW mot Toyota prat i helga hehe jaja nå skal både onkel og svigers få ! liker disse samenligningene med toyota
Gunnar Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 Da antar jeg at dere har sett forbruksduellen med Prius vs. 520d? http://www.timesonline.co.uk/tol/drivin ... 552994.ece Artig artikkel!
ehrnst Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 prøvde akkurat å kommentere dette på nettavisen Gunnar. Prius har da helt siden den stygge bilen rullet ut fra samlebåndet fått et stempel som den mest miljøvennlige bilen, uten noen stor grunn til det. Artikkelen du viser til sier jo også dette. Den er jo forøvrig ganske "gammel".
BMW89 Skrevet August 1, 2008 Forfatter Skrevet August 1, 2008 prøvde akkurat å kommentere dette på nettavisen Gunnar.Prius har da helt siden den stygge bilen rullet ut fra samlebåndet fått et stempel som den mest miljøvennlige bilen, uten noen stor grunn til det. Artikkelen du viser til sier jo også dette. Den er jo forøvrig ganske "gammel". jaja men uansett det er jo fakta. nei er lei av og høre at jeg kjører en miljøsvin.
Morty999 Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 kjøre miljøsvin er BRA.. jeg kommer ALDRI til å ha noe bil med katalysator..
Stephan.s Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 Jeg er så drittlei alt miljøpratet om dagen. At BMW presterer bra innen utslipp, ja, det er bra det, men miljø står lang unna prioriteringslista mi. George Carlin har et show hvor han presenterer sin mening på en god måte, og jeg ser ingen grunn til å si min mening om noe når han allerede har sagt det på en enormt god måte: Og skal vi bevege oss inn på konspirasjonsteorier med det samme, så har miljø null og si hvis dette tilsynelatende skulle stemme Vi får se om noen år: http://www.youtube.com/watch?v=U-3RLx_4Y5Y Jeg er langt ifra hverken moralsk eller en politisk korrekt person, men denne planeten hadde hatt godt av en 50% ødeleggelse av befolkningen.
BMW89 Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 Jeg er så drittlei alt miljøpratet om dagen. At BMW presterer bra innen utslipp, ja, det er bra det, men miljø står lang unna prioriteringslista mi. George Carlin har et show hvor han presenterer sin mening på en god måte, og jeg ser ingen grunn til å si min mening om noe når han allerede har sagt det på en enormt god måte: Og skal vi bevege oss inn på konspirasjonsteorier med det samme, så har miljø null og si hvis dette tilsynelatende skulle stemme Vi får se om noen år: http://www.youtube.com/watch?v=U-3RLx_4Y5Y Jeg er langt ifra hverken moralsk eller en politisk korrekt person, men denne planeten hadde hatt godt av en 50% ødeleggelse av befolkningen. den miljø greie er vel mest bare for og få mere penger ut av de stakarene som prøver og leve live. vi kan jo ikke kjøpe en ordentlig bil en gang før vi må betale staten like mye i avgifter som bilen koster.
Stephan.s Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 den miljø greie er vel mest bare for og få mere penger ut av de stakarene som prøver og leve live. vi kan jo ikke kjøpe en ordentlig bil en gang før vi må betale staten like mye i avgifter som bilen koster. Miljødebatten er som du sier, kun en grunn til å suge penger ut av ola-dunk. Oprinnelsen er vel heller, etter min mening, en gjeng med såkalte vitenskapsmenn med et snev a paranoia, som tror at evt. endringer i temperatur har noe med oss mennesker å gjøre. Jeg klarer ikke se hvordan vi mennesker har forsårsaket tidligere endringer i polretningene eller istider. Dette er ting som har skjedd lenge før vår tid, samt i vår tid, men ikke i den industrielle epoken de siste 200år. Derfor klarer jeg ikke se hvordan de klarer å dra den koklusjonen mediene viser oss (ja, mediene har en del av skylden i hypen) Kan godt hende at vår tids utslipp er med på å fremskynde dette, men aldri verden om det er årsaken.
BMW89 Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 den miljø greie er vel mest bare for og få mere penger ut av de stakarene som prøver og leve live. vi kan jo ikke kjøpe en ordentlig bil en gang før vi må betale staten like mye i avgifter som bilen koster. Miljødebatten er som du sier, kun en grunn til å suge penger ut av ola-dunk. Oprinnelsen er vel heller, etter min mening, en gjeng med såkalte vitenskapsmenn med et snev a paranoia, som tror at evt. endringer i temperatur har noe med oss mennesker å gjøre. Jeg klarer ikke se hvordan vi mennesker har forsårsaket tidligere endringer i polretningene eller istider. Dette er ting som har skjedd lenge før vår tid, samt i vår tid, men ikke i den industrielle epoken de siste 200år. Derfor klarer jeg ikke se hvordan de klarer å dra den koklusjonen mediene viser oss (ja, mediene har en del av skylden i hypen) Kan godt hende at vår tids utslipp er med på å fremskynde dette, men aldri verden om det er årsaken. er helt enig. men det verste syns jeg er at det høres ut som vi i norge har skylden sier pålitikerene men here gud vi er da bare et bitelite land skjønner ikke hvor får vi må ha så harde miljøavgifter når sverie ikke her det ?? har lissom ikke skjønt helt du norge har null og si men alikevell skal vi ha hardes miljøavgifter i hele verden !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå