Jonner'n Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 er på jakt etter RUSTFRIE dører til min e34. og da mener jeg helt rustfrie! skal fikse opp tralla mi litt nå til høsten og har sett det har kommet bitte litt rust nederst i plateskjøten på fører og passasjerdør foran... ikke bra.. er i hovedsak dørene foran jeg er på jakt etter.. skrik ut, hvis noen har noe har btw en hel og pen bakfanger, hvis noen skulle trenge det. hilsen jon
Jonner'n Skrevet August 4, 2008 Forfatter Skrevet August 4, 2008 ingen som har noen dører sittende på en delebil som er hele og greie?
muska Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Hei... Skal sjekke hva som er igjen på lageret iløpet av dagen jeg... Ring meg på 45456131... Mvh Marianne
skisseper Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 jeg trenger en rustfri førerdør. eventuelt en som er særdeles lite rust på og ikke i skjøten
raynik Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Hei.. mener jeg har 4 stk som skal være 100% rustfrie!!!!! skal sjekke opp, men jeg kommer ikke hjem før 5 sept...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå