jojr Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 Hei kjøpt meg en 523 i Touring Bremselampa inne lyser, airbag lampa lyser og utetemp står på -40 hele tiden, Er det følere eller er det noe annet galt tro finner ikke noe nemmlig Hvor mye olje bruker disse motorene, og hva kommer det av? Ventilene? Takk for svar JOhn
tmice Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 Hvis bremse lampa lyser kan det være fukt på en føler... det er det på min bil . Min bruker ikke mye olje, så da ville jeg i så fall fått sjekket KM...
tmice Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 Airbag lampa kan begynne å lyse f.eks hvis noen i passasjer setet har snudd seg bak i setet å satt kneet der man skal sitte, for da kan man ødelegge sensoren som sitter der... da lyser airbaglampa... Tempen vet jeg ikke hvorfor den er på - 40, sjekk sikringen.... se forann under bilen å se om noen ledninger er slitt av e.l.
ice69 Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 Ute temp føler sitter under på høyre side foran, det er sikkert dårlig kontakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå