conan Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Jeg trenger et motor ledningsnett og boltene til girkasse mot motor, samt den sensoren som sitter forran på svinghjulet ved dynamoen til en preface motor. Sistnevnte helst med ledningen (grå) som går opp til motorkontakta ved innsuget. (oxo trenger jeg masse arbeisdlyst Trenger oxo en hjerne til facelift motoren. motronic bosh nr 0 261 200 173 Disse delene haster..... Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Den sensoren du nevner er bare til diagnosekontakta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 Så den er ikke noe viktig i hht motorens virkemåte da. Da er ikke den så viktig men resten haster da begge bmwn mine står pall her, Ene starter ikke, klikker i starter med nytt batteri og starter og andre brant ledningsnettet opp på i kveld og mangler faen meg alle boltene på girkassa gitt. Trør ikk cluchen flytter motoren seg fremover og gaper mellom gir og motor.. Faen meg utrolig at den bilen har funka i det hele tatt. KUN 1 bolt på mellomaksel oxo... Resten var jaggu meg borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 Legger ved noen bilder av ledningsnettet på bilen, så ser dere åssen det IKKE skal se ut Så trenger et nytt prontoooooo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 Ingen som har et nett til preface med 2 sensorer på girkassa??? Dette haster litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå