ChrZZ Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 Gir bort hengerfestet som jeg tok av bilen når jeg satt på ny bakfanger. Vet ikke om denne passer andre biler. Den satt på en PREFACELIFT 2000-mod E46, SEDAN. Hengerfestet skal være bolt-on, men kan bli prob med bakfangeren, slik at det KAN hende at man må skjære litt i den nederst (minimalt!) Det følger IKKE med kontaktdelen for å styre blinklys og annet, fordi jeg ikke gadd å ta den av bilen pga klipping av ledninger her og der El-delen som da mangler, kan kjøpes hos Biltema til under 200,-. PRIS: GIS BORT ved henting. Sendes IKKE
Oslo-power Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 Kan komme å hente det på tirsdag hvis du holder det av til meg
ChrZZ Skrevet August 2, 2008 Forfatter Skrevet August 2, 2008 Hey! Ikke noe problem! Da holder jeg den av til deg t.o.m. tirsdag Btw, som skrevet i hovedannonsen, så er dette fra en E46 sedan. *just so you know*
tmice Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Ja men da skal jeg ha det om alt går i boks, noe jeg håper da siden du skal GI det bort...
cubetito Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 hei. hvor i kongsberg holder du til hen da? skal ikke mot drammen i nærmeste framtid? eller så kan jg alltids komme bort en tur. hvis du fortsatt har hengerfeste?
ChrZZ Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 Hey! Ser nok ut til at det er tmice som først og fremst er fremst i køen. Etter det, så er det "niki25" (har tatt kontakt med meg igjen på PM etter forrige "fadese"). Så hvis det ikke blir noen av dem, så blir festet ditt
Oslo-power Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Hey!Ser nok ut til at det er tmice som først og fremst er fremst i køen. Etter det, så er det "niki25" (har tatt kontakt med meg igjen på PM etter forrige "fadese"). Så hvis det ikke blir noen av dem, så blir festet ditt hehe ^^ litt av en kø
cubetito Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Hey!Ser nok ut til at det er tmice som først og fremst er fremst i køen. Etter det, så er det "niki25" (har tatt kontakt med meg igjen på PM etter forrige "fadese"). Så hvis det ikke blir noen av dem, så blir festet ditt ok:)
ChrZZ Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 Da fik tmice her på forumet det, samt en 316i på kjøpet
tmice Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Da fik tmice her på forumet det, samt en 316i på kjøpet Må vel montere det snart, må bare kutte noe carbon først.... HAHAHAHAHA......
cubetito Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Da fik tmice her på forumet det, samt en 316i på kjøpet Må vel montere det snart, må bare kutte noe carbon først.... HAHAHAHAHA...... gi det til meg istede. jg slipper å kutte i no carbon hehe
tmice Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Grrrrrr... Skal vel ikke kutte noe carbon da.... dette blir nok til neste bil... IKKE denne!! så bare pust ut ChrZZ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå