Mikael Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 Heisann alle sammen. Har fått nye felger på 520'n, men må ha spacere framme. Men så må jeg ha lengre hjulbolter også, hvor får jeg tak i det??
OverKill Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 Kan bestilles på hvilket som helst dekksenter vil jeg tro, sammen med spacere. Det gjorde ihvertfall jeg.
tmice Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 GS Bildeler har slike til deg. Pass bare på at de ikke blir for korte eller for lange... det bør være minimum 10-11mm igjen... å blir de for lange kan de rive bremsene dine av... Har du 5 mm spacere så bestill 5mm lengre bolter.. Du snurrer bare hjulet rundt etter at du har festet boltene da hører du i så fall hvis de skulle ta borti noe...
OverKill Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 Blir de for lange er det ikke verre enn å slipe de ned litt med en flap-disc da...
Spiritus Sancti Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 Skal du ha noe som er sikkert (spør du meg) så kjøper du sånne som du skrur fast i navet med 5 skruer, deretter så skrur du felgen fast.
Gunnar Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Kommer jo helt an på tykkelsen på spaceren det da - og materialet i den.
Spiritus Sancti Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Ja, det gjør jo det. Formulerte meg kanskje litt feil.. Selfølgelig er det jeg skreiv ovenfor best hvis du skal ha spacere som er 2cm f eks på hver side..
Mikael Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 Det er bare snakk om 10mm spacere kjøpt på mekonomen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå