|Ole| Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Bilen min gjekk tom for bensin idag, også fylte eg på bensin. Skulle starte, da kom det ikkje bensin fram til BTR i det heile tatt. Sugde fram bensin med munn kraft sjølv, bensin pumpa surra. Kan det vere mekanisk feil i pumpa?
leif harald Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Bilen min gjekk tom for bensin idag, også fylte eg på bensin. Skulle starte, da kom det ikkje bensin fram til BTR i det heile tatt.Sugde fram bensin med munn kraft sjølv, bensin pumpa surra. Kan det vere mekanisk feil i pumpa? etter at jeg bytta bensinrør så måtte jeg kjinne motoren i sikkert 2-3 minutter før den starta, pga det skal vel fylles opp en del bensin, kan vel kansje være noe av det samme?
|Ole| Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 hmm...hehe, når eg klare å suge bensin fram med 2 sug så burde pumpa klare det ganske fort vel? eg kjinna ganske lenge igår...men skifta pumpa idag, så får sjå imorra...
336mik Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Måtte sette trykk på tanken,og ta av slangen rett etter pumpa sist jeg tømte bensinsystem.
Azeton Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Bensinpumpene liker ikke at man kjører tanken tom, hørt om flere som har havarert pumpa i slengen
|Ole| Skrevet August 4, 2008 Forfatter Skrevet August 4, 2008 Bensinpumpene liker ikke at man kjører tanken tom, hørt om flere som har havarert pumpa i slengen Det har eg hørt om og, så det var det første eg tenkte, men suge denne pumpa fra tanken også skubbe den bensinen fram? Eller må bensinen renne sjølv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå