Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen min gjekk tom for bensin idag, også fylte eg på bensin. Skulle starte, da kom det ikkje bensin fram til BTR i det heile tatt.

Sugde fram bensin med munn kraft sjølv, bensin pumpa surra. Kan det vere mekanisk feil i pumpa?

Skrevet
Bilen min gjekk tom for bensin idag, også fylte eg på bensin. Skulle starte, da kom det ikkje bensin fram til BTR i det heile tatt.

Sugde fram bensin med munn kraft sjølv, bensin pumpa surra. Kan det vere mekanisk feil i pumpa?

etter at jeg bytta bensinrør så måtte jeg kjinne motoren i sikkert 2-3 minutter før den starta, pga det skal vel fylles opp en del bensin, kan vel kansje være noe av det samme?

Skrevet

hmm...hehe, når eg klare å suge bensin fram med 2 sug så burde pumpa klare det ganske fort vel? eg kjinna ganske lenge igår...men skifta pumpa idag, så får sjå imorra...

Skrevet
Bensinpumpene liker ikke at man kjører tanken tom, hørt om flere som har havarert pumpa i slengen :wink:

Det har eg hørt om og, så det var det første eg tenkte, men suge denne pumpa fra tanken også skubbe den bensinen fram? Eller må bensinen renne sjølv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...