BmwKlovn Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Jeg vurderer da å selge endel M30/745 tubostuff. Jeg vil helst prøve å selge det meste samla, noe som må være ypperlig for en med en m30, så bare bolt on. Det gjelder da: *Turbo (har ikke navnet/nr i hue, kommer så fort jeg har sjekket) *Intercooler med rør/slanger/klemmer (mål kommer så fort jeg har målt) *Pop-off *Ekstern WG *Grenrør *Komplett eksos fra turbo/wg og helt bak Muligens også tilleggsprut og innsugsrør med ekstra dyser også. Segles for 10 000kr komplett samlet! Har jeg glemt noe/lurer dere på noe, send en PM! Bilder har jeg heller ikke akkurat nå, men det kommer muligens!
Morty999 Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 m5 tillegsprut? jeg har for meg att en m5 aldir har blitt levert med tillegsprut?
BmwKlovn Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 Jeg skal ikke si noe sikkert. Han som har satt opp maskina fortalte det, tar jeg ikke feil! Tilleggssprut er det værtall!
BmwKlovn Skrevet August 4, 2008 Forfatter Skrevet August 4, 2008 Bilder kommer så fort jeg får ordnet det! Pris jeg er litt usikker på, rundt 10 plus/minus for alt sammen burde være rimelig!?
Stene89 Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Selger du intercooler separat? trenger en meget fort.
BmwKlovn Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 Nei dessverre. Venter litt med det ennå, den er det også mange som er int i så det la seg nok ordne hvis den tida kommer!
Oterhals Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Passer grenrøret med turbo i e30 med m30? Hvordan ser grenrøret ut?
BmwKlovn Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 Alt sammen er værtfall bolt on når det gjelder M30 i E30 da dette har stått i en E30! Så der passer alt perfekt!
BMWDaniel Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 hvor mye effekt fikk du ut av det? hadde du m106 motor eller m30 b35? mvh har sikla på dette en stund egentlig. hadde vært morro!
BmwKlovn Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 Dette sto da på en M106 i en E30! Effekten tørr jeg ikke juge på meg, siden den aldri ble benket. Men at det sparket er det ingen tvil om!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå