Bimmerhansen Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Selger ett 3 eiket sportsratt i skinn, airbag medfølger og srs airbag merke i chrome... Har sitti en Z3 passer e36 md fler. BUD http://www.mgandporsche.com/z3/03.jpg er likt det på bildet.. litt slitt på ringen, men ikke hull, midten er dønn strøken-.. Bilde kan sendes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Få begynne da... 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 passer dette e34? kunne du sendt meg noen bilder? gjerne av der det er slitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 2000 er notert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 passer dette e34?kunne du sendt meg noen bilder? gjerne av der det er slitt aner ikke det passer det er det sikkert en her inne som vet... send meg mailadressa så skal jeg sende over bilder--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 fått 2 bud å 2000 ett på 2200.. noen høyere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 jonstei@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 mail sendt, hvis du vet hvordan man gjør det kan du jo legge ut bildene her:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 Noen over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 ikkeno problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 ikkeno problem takk_D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 solgt? pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå