evo course2 Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 selger min bmw 323 pga ny bil. selger min bmw 323 som et lite prosjekt: selges pga liten tid og for mange prosjekter. det negative: *litt slitt fører stol *mangler en chrom list. *må montere bak fanger * montere div lister og interiør *montere side skjørt *lås på fører side. positivt: helt grei i lakken, noe bulker og små plukk, men ser bra ut. *senket 40/60 godkjent *eff annlegg *m-tech intr *rieger gts bak fanger, infinity front e36 side skjørt. alpina ratt. bra understell. lite rust. må på eu og betale års avgift. ikke skyldig avgifter. selges, eller byttes i noe med skilt. kan gi noe i mellom. eller kan også få med en ok mb 190 som bare må betales årsavgift på, eu ok i sommer. oppdatert med bilder:) mvh daniel Utstyr Delskinn Fjernst./Sentrallås Sentrallås Servicehefte Skinn Skinnratt Soltak Sportsseter Sportsunderstell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte87 Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Bilder:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Bilder hadde gjort seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hajm Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 jeg som har den jævla bilen nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg