kimen_86 Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Noen som tilfeldigvis har en tegning på hvordan et H&R senkesett skal monteres? altså, hvordan ser demperen ut når den er klar til å settes inn igjen? For her var det mange deler som jeg ikke får til å stemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 skriv en skikkelig Topic til neste gang du skal poste noe da.......Det hjelper sikkert også hvis du forteller oss hvilket karosseri du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimen_86 Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 sorry;) ble så utrolig oppgitt her, skjønner du.. Plukker av det gamle senkesettet og gleder meg til å hive på det nye justerbare senkesettet fra h&r i den tro at dette er bolt on, men neeida.. Hadde det enda vært med monteringstegning med settet Har en bmw 320i sedan forresten.. 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimen_86 Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 Løsning funnet.. Jeg har fått et senkesett som er for bmw e36 ETTER juli 1992. Så vidt jeg har sett skiftet bmw bla støtdemperlager i juni/juli 1992 og siden bilen min er fra frebruar, så ble det en liten kollisjon Da satser vi på at det går bedre neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå