vegarde Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Ska bytte bremsehovedsylinderet, så lurte på om denne bare er stukket inn i bremsekraftforsterkeren. Altså tapper bare bremsevæsken, Tar løs de 2stk små rørene. Også tar de to boltene løs som holder sylinderet fast i bremsekarftforsterkeren. Skal den nu bare være å trekke rett ut?
Aroid Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 ja det er det. husk på og luft bremsesystemet da.
vegarde Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 ok, ja det er jo klart at man må luftesystemet.
vegarde Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 Fikk ny Bremsehovedsylinder til bilen(e36 325ia) igår. Så byttet da denne, å luftet bremsene godt etterpå mener jeg. Men nu henger ikke bremsene på lengre men bremsepedalen er nokså hard. Hva kan dette komme av? Kan jeg ha skadet noe i bremsekraftforsterkeren slik at det har blitt vacumlekkasje , når jeg byttet hovedsylinderet?
Aroid Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 fungere ikke bremskraft forsterkeren da? sett deg inn i bilen pump på bremspedalen til den blir hard så starter du bilen. så skal den sig ned. vist ikke den siger ned så fungerer ikke bremskraft forsterkeren. kan var vakum slangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå